ေမ လ ၁၃ ရက္ေန႔က CeBIT က လုပ္တဲ့ နည္းပညာျပပြဲကို ေရာက္ျဖစ္တယ္။ ျပပြဲလုပ္တာကေတာ့ ၁၂ ရက္ကေန ၁၄ ရက္အထိ ၃ရက္လုပ္တာပါ။ “အပ်င္း” ဖ်ားေနတာနဲ႔ တစ္ရက္ပဲသြားလိုက္ရတယ္။ CeBI ဆိုတာက ICT နည္းပညာ ဖလွယ္၊ ေဆြးေႏြး၊ ေဟာေျပာ၊ ျပသတဲ့ ပြဲျဖစ္ပါတယ္။ Germany မွာ အဓိက က်င္းပျပဳလုပ္တာျဖစ္ၿပီးေတာ့ တျခားႏိုင္ငံအခ်ိဳ႕မွာလည္း ႏွစ္စဥ္က်င္းပေလ့ရွိပါတယ္။
ႏိုင္ငံတကာ ကုမၸဏီ၊ စက္႐ုံအမ်ားစုဟာ ကိုယ့္ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ပစၥည္းအသစ္အဆန္းေတြကို ေရာင္းခ်ႏိုင္ဖို႔ ေဈးကြက္ရွာတဲ့ ပြဲလည္းျဖစ္ပါတယ္။ ကြန္ပ်ဴတာ ကုမၸဏီအမ်ားစုကလည္း သူတို႔ရဲ႕ software ေတြ၊ accessories ေတြ၊ ဆက္သြယ္ေရးနည္းပညာနဲ႔ဆိုင္တဲ့ product ေတြလာေရာက္ျပသတာကို ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္သြားတဲ့ရက္ကေတာ့ လူအမ်ားႀကီး မတိုးခဲ့ရပါဘူး။ ကိုယ့္ဆီမွာဆိုရင္ကေတာ့ နည္းပညာျပပြဲဆိုလိုက္တာနဲ႔ အားလုံးက ေရာက္ႏွင့္ေနၾကၿပီ။ ေနာက္ လူသိပ္မမ်ားတဲ့အခ်က္ကလည္း ၀င္ေၾကးေၾကာင့္ျဖစ္မယ္ထင္တယ္။ ဟုတ္တယ္ခင္ဗ်။ ျပပြဲကို ၀င္ဖို႔ online ကေနေလွ်ာက္ရင္ ၂၅ ေပးရတယ္။ အေပါက္၀ေရာက္မွ လုပ္မယ္ဆိုရင္ကေတာ့ ၆၀ ေတာင္ေပးရတယ္ဗ်။ ေတာ္ကီလား (ကိုေမာင္လွဆီက ငွားသုံးလိုက္ဦးမယ္ အဟား ဆိုတာကို- သေဘာက်လို႔) အဟား ၂ လပိုင္းမတိုင္ခင္က register လုပ္ရင္ free ခင္ဗ်။ ဒါမ်ိဳးေတာ့ ဘယ္လက္လႊတ္ခံမလဲ။ register လုပ္ၿပီး ထိုင္ေစာင့္ေနလိုက္တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီနဲ႔ ကြာတာ အဲဒါတစ္ခုကြာတယ္။ သူတို႔လုပ္တဲ့ပုံစံက register လုပ္ကတည္းက ဘာအတြက္လုပ္တာလဲေပါ့ ဥပမာ ကုမၸဏီကလား၊ ေက်ာင္းသားလား စသျဖင့္ ခြဲထားလိုက္တယ္။ ေနရပ္လိပ္စာ၊ ဖုန္းနံပါတ္ အကုန္မွတ္ထားလိုက္တယ္ေပါ့ဗ်ာ။ ျပပြဲနီးေတာ့မွာ ဖုန္းကေန ticket number ပို႔ေပးသဗ်။ အဲဒီ message ေလးနဲ႔ ျပပြဲအ၀င္၀က စက္မွ ျပလိုက္ေတာ့ ကိုယ့္နာမည္ အလုပ္အကိုင္ေတြ register လုပ္ထားတုန္းကအတိုင္း name tag (with bar code) ေလးတစ္ခု print ထုတ္ေပးလိုက္တယ္။ အဲသလို လုပ္ထားတာ အေၾကာင္းမဲ့လုပ္တာေတာ့မဟုတ္ဘူး။ ျပပြဲကို လူဘယ္ေလာက္လာတယ္ဆိုတာ သိႏိုင္တယ္။ ေနာက္ အေရးႀကီးတဲ့ လုံၿခံဳေရးအတြက္လည္း ေကာင္းသြားတာေပါ့။ အ၀င္၀မွာ ဟုိစစ္ဒီစစ္ လုပ္စရာ မလိုေတာ့ဘူးေပါ့ဗ်ာ။ အတြင္းထဲ ေရာက္ေတာ့လည္း အဲဒီ tag ေလးက အသုံး၀င္ျပန္ေရာ။ ျပပြဲလာတဲ့ ကုမၸဏီေတြမွာ reader ေလးေတြ ရွိတယ္။ လာတဲ့သူရဲ႕ ( Customer အသစ္) ကို ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ lucky draw ေတြ၊ promotion ေတြ လုပ္ၾကတယ္။ အဲဒီအခါ ဘာမွ လုပ္စရာမလိုဘူး။ ကိုယ့္ name tag ကေလးကို သြားျပလိုက္႐ုံပဲ barcode reader လိုမ်ိဳးနဲ႔ တစ္ခါတည္း မွတ္ထားလိုက္တာ။ သူတို႔အတြက္ကေတာ့ ျပပြဲၿပီးလို႔ ေနာက္ ကုမၸဏီ promotion ေတြကို ပို႔ေပးဖို႔ customer တစ္ေယာက္တိုးလာၿပီေလ။
ျပန္ဆက္လိုက္ရေအာင္။ ျပပြဲဆိုေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ ပါတ္သတ္တာေတြ အမ်ားဆုံးပါတယ္။ Software ေတြ ေရာင္းဖို႔လာတယ္။ Network အပိုင္းမွာ fibre optic ႀကိဳးေရာင္းတဲ့ ကုမၸဏီေတြပါတယ္။ တယ္လီဖုန္းကုမၸဏီေတြပါတယ္။ website အတြက္ hosting ကုမၸဏီေတြလာတယ္။ ေက်ာင္းတစ္ခ်ိဳ႕လည္း ေက်ာင္းကလုပ္တဲ့ project အတြက္ လာေၾကာ္ျငာတာ ေတြ႕ရတယ္။ အဓိကလာတာကေတာ့ ကုမၸဏီအႀကီးေတြက ေဖာက္သည္ အသစ္ေတြ ရွာဖို႔ရယ္၊ စီးပြါးေရးလုပ္ခ်င္တဲ့သူေတြရယ္၊ လုပ္လက္စ လုပ္ငန္းတိုးခ်ဲ႕ခ်င္တဲ့သူေတြ စုၾကတဲ့ပြဲဆိုလည္း မမွားပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စိန္ေကာင္းေက်ာက္ေကာင္း ေရာင္းတဲ့ေနရာမွာ ေဆး႐ိုးသည္ သြားလုပ္ခဲ့တာေပါ့ဗ်ာ။ ေလလည္း အေတာ္ရွည္သြားၿပီ။ ပုံေတြ ၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။
ဘီယာေတြ တိုက္ေနတယ္ (ရန္ကုန္မွ exhibitors မ်ား အတုယူၾကပါကုန္)
လူကို စည္သြားတာပဲ
ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Google လည္း လာတယ္။ Email ေတြ လာေရာင္းတယ္ဗ်။ အဖြဲ႕အစည္းေတြ၊ ေက်ာင္းေတြ မွာသုံးဖို႔ ၀ယ္ၾကတယ္။ Email အေကာင့္တစ္ခုကို တစ္ႏွစ္လုံးစာအတြက္ ၅၀ဆိုလား။
ဒီစက္နဲ႔သာ ဂိမ္းေဆာ့လိုက္ရလို႔ကေတာ့
i Pod accessories (chargers, ipod projector, speakers) ေရာင္းဖို႔ တ႐ုတ္ကေန အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ လာရွာတာ
ကိုယ့္အရပ္နဲ႔ကိုက္ညီမယ့္ ကြန္ပ်ဴတာစားပြဲပုံစံ သိေအာင္လို႔တဲ့။ စာဖတ္သူ ကြန္ပ်ဴတာကို တစ္ထိုင္ထဲ သုံးေနတာ ဘယ္ႏွစ္နာရီ ရွိၿပီလဲ။ ဒီနည္း ေတြကို ေရာ လိုက္နာရဲ႕လား :)
ေျမပုံၾကည့္ရင္းနဲ႔ ကားေမာင္းမယ္
ဘုရားစူး ကားကို ႐ိုက္တာပါဗ်ာ
ေရစုိခံ ေမာ္နီတာျဖစ္ပါသည္။
ဒါကေတာ့ အလွေမြးကီးဘုတ္ အဲမွားလို႔ ေရစိုခံတဲ့အေၾကာင္းေျပာတာ။
ဒီ webcam သုံးၿပီး အေမနဲ႔ ေျပာလိုက္ရရင္ ဇိမ္ပဲ
Projector ႀကီးက ေၾကာက္စရာႀကီး
အေတာ္ေဆာ့တဲ့ ကေလးမ ျပခန္းထဲလာၿပီး ကားေမာင္းေနတယ္။ ေအာ္ သူလည္း လိုက္ေၾကာ္ျငာေနတာကိုး။ ကုမၸဏီကိုေျပာပါတယ္။
စက္႐ုံေတြမွာသုံးတဲ့ ကီးဘုတ္
|
Post a Comment